söndag 2 september 2012

Ystad Saltsjöbad

I fredags på eftermiddagen checkade vi in på Ystad Saltsjöbad.
24 timmar av total avkopplning i underbar miljö, precis vad man behöver ibland.
Den mesta av tiden spenderades naturligtvis på spadelen.
Till alla er spaälskare kan jag inget annat än rekommendera YSB varmt, efter ett besök på vintern och detta nu så kan jag säga att det inte spelar någon roll vilken årstid det är eller vilket väder. Det är alltid rätt att åka hit. Maten är precis som resten fantastiskt god! Högsta betyg och ett löfte om att när kroppen behöver det som mest, då kommer jag tillbaka igen!


Det fantastiska vädret gjorde det ännu bättre. Att kunna ligga och sola ute i september är inte dåligt.
 Med havet nära var det även en del som hoppade i, jag höll mig till de uppvärmda poolerna.

Frukostkaffet avnjöts med utsikt över havet.



I relaxen slocknade man direkt.



Underbara poolen på innergården.



Vindstilla ute i solen med en bra bok.... underbara livet!



Naturligtvis fantastiskt bra frukost, precis som det ska vara!


Jeanette




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar